Verbale en Non-verbale Communicatie Impact SalestrainingProbleem
Verbale communicatie op overtuigingskracht is niet meer van deze tijd. Jonge beslissers hebben daar een hekel aan. Ook non-verbale communicatie waarbij een trukendoos wordt opengetrokken spreekt ook niet aan bij de jonge generatie beslissers. Je authentiek en dus echt en oprecht gedragen als verkoper en toch je omzetdoelstelling behalen hoe doe je dat? Je komt niet om over het weer te praten. Dit dien je ook overigens ook nimmer te doen bij een (potentiele) klant.

Oplossing jezelf zijn en de gunfactor handen en voeten geven

Na de trainingen Inlevingsvermogen en Zakelijk Instinct zijn de accountmanagers qua persoonlijke ontwikkeling meer Wij-gericht geworden. De NLP-technieken om de houding en de manier van praten van de gesprekspartner te kopiëren daar geloven wij niet in. De verkoper gaat dan weg van het zelf met als gevolg een lagere gunfactor. Wat wel helpt is de gehele klankkast gebruiken en de toonhoogte van de stem te wisselen. En actief leren luisteren waarbij je de potentiele cliënt laat uitspreken. En dus niet in de rede valt. Dit zijn een aantal voorbeelden van verkoop gesprekstechnieken welke wij adviseren. Hiermee bereik je een mate van klantgericht zijn, wat goed uitpakt voor de gunfactor.

Resultaat van de salestraining

Een perfecte wijze van communiceren rekening houdend met die gunfactor. Zowel ten aanzien van de verbale als non-verbale communicatie van de accountmanager. De ervaring van snel op 1 golflengte te zitten met de gesprekspartner voortkomende uit de eerder gevolgde salestrainingen wordt door deze gesprekstechnieken keuzes niet tenietgedaan.

salestrainingen

 

 

Deelname
Voorafgaande aan deze training dienen eerst de salestrainingen voor persoonlijke ontwikkeling gevolgd te worden Inlevingsvermogen en Zakelijk Instinct.

Bio Salestrainer

Hans is een succesvolle ICT-new business developer. Tegelijkertijd auteur en spirituele leraar actief in meerdere Europese landen in Europa. De 5 trainingen voor persoonlijke ontwikkeling heeft hij aan meer dan 500 personen gegeven. Hij ging door vele traumatische ervaringen in zijn vroege kindertijd en leefde vele jaren in patronen welke hij niet bewust was. Hij volgde trainingen bij de beste leraren in de wereld op het gebied van Yoga, Heilige Geometrie, Boeddhisme en de Kabbalah.

Ook ontdekte hij dat hij in de new business sales met veel minder inspanning al heel snel succes had. Hoe kwam dat? Die sleutels voor succes wil hij jouw sales team aanreiken. Het zijn innerlijke sleutels welke de gunfactor bepalen.