Gun Factor Introductie

Gun factor wat is het? Is er een synoniem voor gunstfactor? De X Factor. Hoe verhoogt dat de vuurwapenfactor? Wat zijn gelukstips? Wat kost het een bedrijf als een verkoper of een hele verkoopafdeling een lage beloningsfactor heeft? Allemaal veel gestelde vragen. De noodzaak van de batenfactor , de urgentie van de batenfactor , onze  benadering van het verhogen van de batenfactor en een synoniem voor batenfactor : oprecht en oprecht. We beantwoorden ook de vijf interne verkoopkrachten die de gunningsfactor, onze ideale klant en de kosten van een lage gunningsfactor en correct interpreterenOprichterprofiel vragen.

De goodwillfactor gaat over karaktereigenschappen van de verkoper die ervoor zorgen dat hij of zij sympathiek overkomt. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de eindopdracht afhankelijk is van die hoge gunningsfactor.

We gaan graag de uitdaging aan om de gunningsfactor exponentieel te verhogen. Waarom we dit doen, op welke “out of the box” manier en wat onze propositie is, lees de bovenstaande links.

Op deze pagina bespreken we de ultieme verkoopstijlverandering doordat de accountmanagers en de salesmanagers zich persoonlijk ontwikkelen van ik-georiënteerd naar wij-georiënteerd. Ze komen tot de kern van hun ware zelf. Hierdoor hoeft nieuw gedrag niet meer via rollenspellen aangeleerd te worden. En daarnaast kunnen emoties als gehechtheid, dominantie en arrogantie gecamoufleerd worden. De gunstfactor blijft immers net zo laag door niet echt gedrag!

Dit heeft een speciaal effect voor New Business. De commerciële organisatie kijkt met nieuwe ogen naar potentiële klanten en ziet nog veel meer mogelijkheden.

salestrainingen

Gun Factor Verkooptraining

Onze aanpak verandert het landschap volledig op het gebied van verkooptraining. Meer nadruk op verkoopvaardigheden en meer nadruk op de goodwillfactor. De 5 innerlijke verkoopkrachten hieronder vormen samen die hoge goodwillfactor. Dit is onze verklaring voor de gunstfactor.

Gunfactor Verkooptraining Header Groot

Welke transformatiestrijd voor het bedrijf voorzien we?

Onderstaande tabel toont deze belangrijke verschuiving in verkoopstijl, bewustwording en deels ook volwassenheid. Beiden gaan hand in hand. Het geeft antwoord op de vraag “Hoe werkt de goodwillfactor?”. 

Gunfactor Sales Training offers the knowledge and experience to support companies in transforming the sales department. It is, as it were, a shift from within, resulting in a genuine and sincere empathy with customers. Less on the belief!

Moreover, with new eyes, salespeople see more new business opportunities, despite the fact that the customer demand may still be unconscious and the proposition is not suitable or is not there at all. The qualifying power is therefore much stronger. Their perception, tuning ability and empathy are more powerful.

salestrainingen

 

meer klanten werven

Discovering new customers with new light!

The real voyage of discovery consists not in seeking new lands but in seeing with new eyes. Marcel Proust

How do we initiate this transformation?

We provide one gunfactor Boost Sales Training Programma welke eenvoudig, zeer effectief en van binnenuit werkt. Wil je de transformatieslag naar een goed kwalificerende en succesvolle empathische verkoopafdeling vandaag al in gang zetten? Zonder het vervangen van medewerkers tegen hoge kosten en een aderlating qua expertise?

The goal is to develop a sophisticated business instinct to ultimately qualify the right suspects and prospects. And also to provide a magnetic force to attract the right prospects via the network. This exponentially increases the conversion rates from suspect to prospect to customer and to ambassador. More turnover with less effort and for the organization at lower costs. The metamorphosis of sellers into real and genuine top sellers! With that high favor factor!

verkooporganisatie volwassenheid

sales organization maturity

De verkooporganisatie kan worden beschreven in een volwassenheidsmodel. We ondersteunen bedrijven bij hun groei telkens naar een hoger niveau. De verkoopstijl verandert met deze groei. Ook de benodigde samenwerking met de klant. Dit vraagt ​​ook om een ​​verschuiving van ik-gericht naar wij-gericht. We leren verkopers om met nieuwe ogen naar hun zakelijke relaties te kijken. Hier wordt meer opgemerkt.

Samenvattend zijn oplossingen voor adviserende verkoop, strategische verkoop en verkoop ook bedoeld om te groeien in volwassenheidsniveau. Deze trainingen zijn echter gebaseerd op een rationeel proces. En ook hierin zijn de verkooptrucs nog gecamoufleerd. Ook de nieuwe generatie beslissers doorziet deze meteen. Samen met ons trainingsprogramma zal deze aanpak voor niveau 2 proactief, klantgericht en deels verbonden enorm in kracht toenemen.

opleiding tot verwerving van wapenfactoren

Verkooptrainer & coach Hans Kuijs – foto Heidi Borgart

salestrainingen