Eerder bespraken wij het bedrijf Gunfactor Verkoop Training. Hierna bespreken we de gunfactor verhogen aanpak, een gunfactor synoniem en ook de 5 innerlijke gunfactor verkoopkrachten welke samen de essentie weergeven. Ook onze ideale klant en de kosten van een lage gunfactor is interessant. Als laatste kan je ook op ons blog meer lezen over de gunfactor.

gunfactor verhogen noodzaak
Gunfactor Verhogen Noodzaak

salestrainingen

Nieuwe generatie beslissers wensen een empathische verkoper of geen verkoper

De gunfactor verhogen noodzaak is belangrijk en wordt nog belangrijker. Wij geloven dat de nieuwe generatie(s) bewuste beslissers alleen de empathische verkoper opdrachten gunt. Daarom geloven wij dat een arrogante houding bij de propositie, dominantie qua overtuigen of gehechtheid aan de bonus al dan niet met verkooptrucs zijn langste tijd gehad heeft. Het gaat om echt en oprecht zijn. Het afbreuk risico bij de jongere generatie bewuste beslissers is groot. Dit komt doordat alle trucs vrijwel direct doorzien worden.

Persoonlijke ontwikkeling kan karakter met lage gunfactor ombuigen

Wij geloven dat het karakter – dominantie / arrogantie / gehechtheid – van een verkoper gevormd is door oud zeer. Het karakter is een verzameling van allergische reacties uit de vroege kindertijd. Een karakter is niet vastomlijnd. Het is mogelijk met een verkoper te leren kijken naar zichzelf.

Hiermee kan hij of zij een substantiële persoonlijke groei ervaren in zeer korte tijd. Hiertoe is dan wel out of the box aanpak nodig en de bereidheid van de verkoper te reflecteren. Een verschuiving van aandacht voor de buitenwereld naar die van de eigen binnenwereld. Wij activeren hierbij de frontale kwabben van de linker en rechter hersenhelften om dit proces exponentieel te versnellen. Deze aanpak bekend maken is onze gunfactor verhogen noodzaak.

salestrainingen

Jonge verkopers geen verouderde technieken aanleren

Jonge verkopers The Old Boys Sales Techniques aanleren werkt niet. Ze komen met hun drijfveren in een spagaat. Ze verliezen hun gunfactor hierdoor. De authenticiteit verliezen ze. Bovendien beperkt het hun succes mogelijkheden tot slechts de 45+ doelgroep waar de oude verkooptechnieken meestal nog goed werken. In de leeftijdscategorie 30-45 jaar wordt het succes al minder (50%) en beneden de 30 jaar werken ze nagenoeg helemaal niet meer (10%). Tijd voor een andere aanvliegroute met de gunfactor verhogen en noodzaak !

Volwassenheid groei verkooporganisatie ook een gunfactor verhogen noodzaak

Doordat meestal de zelfreflectie ontbreekt bij verkopers zijn verkoopafdelingen vaak in zijn geheel niet goed aangehaakt met de interne organisatie. Hierdoor pakt de gunfactor zowel naar buiten als binnen naar binnen toe niet goed uit.

Bovendien blijft een verkoopafdeling hierdoor als geheel vaak steken op een te laag volwassenheidsniveau. Dit houdt de omzetgroei van het gehele bedrijf tegen. Wij geloven dat ook deze situatie met de juiste aanpak verandert kan worden. Onderstaand overzicht beschrijft de niveaus.

Volwassenheid Verkooporganisatie
5 verkooporganisatie volwassenheid niveaus

Dit zijn de 4 reden van ons bestaan. Het waarom we er zijn. De gunfactor noodzaak.

salestrainingen