Saleskit Impact SalestrainingProbleem
Accountmanagers hebben meestal over de jaren heen een eigen manier van verkopen ontwikkeld. Het is verstandig om de meest succesvolle accountmanagers binnen het sales team hun verkoopmateriaal in te laten brengen t.b.v. het gehele team. Hebben ze MS-PowerPoint presentaties, verkoopmappen, testimonials van klanten, onderzoeksrapporten van consultancy bedrijven zoals de Gartner Group of IDC, informatie van Harvard University of Stanford University? Door de hectiek van de dag in de operatie is er meestal geen tijd om een sales kit voor alle accountmanagers te ontwikkelen.

 

salestrainingen

 

 

Sales Kit oplossing aanleiding voor team building

Na de trainingen Inlevingsvermogen en Zakelijk Instinct zijn de accountmanagers qua persoonlijke ontwikkeling meer Wij-gericht geworden. De Sales Kit Sales Training is een unieke aanleiding om er ook een team building training van te maken. Twee dagen uit te operatie en vanuit rust en plezier focus op die Sales Kit. De individuele klik tussen accountmanagers binnen het team bepaalde eerder de mate van informatie-uitwisseling. Nu zal ten behoeve van het succes van het gehele team in het ondersteunen van de klantvraag er veel meer een natuurlijke deling van kennis en ervaring optreden. Wij faciliteren dit proces.

Resultaat van de salestraining

Een kwalitatieve uitstraling van de sales kit waaruit naar gelang de commerciële situatie bij een potentiele of bestaande klant hier een deel uit kan worden gepakt om te presenteren. Een collectieve houding binnen het team om de Sales Kit steeds verder uit te bouwen en te professionaliseren. Nieuwe accountmanagers zijn door de beschikbaarheid van een Sales Kit veel eerder productiever. Immers ontbreekt de routine nog en een structuur aanreiken voor hun eerste gesprekken bij klanten is dan verstandig. Binnen de Sales Kit is het belangrijk om eerst de klantvraag en behoefte in kaart te brengen en daartoe de markttrends uit rapporten van consultancy bedrijven te presenteren. Om vervolgens het DNA van het bedrijf te illustreren en hoe continue producten en diensten zich al jarenlang ontvouwen. En als laatste pas de producten en enkele USP’s te noemen welke passen bij de behoefte van de klant. Inleven in de branche van de klant is dus een cruciale stap in de complexe B2B sales!

salestrainingen

 

 

Deelname
Voorafgaande aan deze training dienen eerst de salestrainingen voor persoonlijke ontwikkeling gevolgd te worden Inlevingsvermogen en Zakelijk Instinct.

Bio Salestrainer

Hans is een succesvolle ICT-new business developer. Tegelijkertijd auteur en spirituele leraar actief in meerdere Europese landen in Europa. De 5 trainingen voor persoonlijke ontwikkeling heeft hij aan meer dan 500 personen gegeven. Hij ging door vele traumatische ervaringen in zijn vroege kindertijd en leefde vele jaren in patronen welke hij niet bewust was. Hij volgde trainingen bij de beste leraren in de wereld op het gebied van Yoga, Heilige Geometrie, Boeddhisme en de Kabbalah. Ook ontdekte hij dat hij in de new business sales met veel minder inspanning al heel snel succes had. Hoe kwam dat? Die sleutels voor succes wil hij jouw sales team aanreiken. Het zijn innerlijke sleutels welke de gunfactor bepalen.