New Business Impact SalestrainingProbleem
Het beeld vormen van de klantvraag gaat door onze salestrainingen Inlevingsvermogen, Zakelijk Instinct en Klanten Aantrekken op een geheel andere manier dan voorheen. Ten eerste gaat de accountmanager minder denken, ten tweede minder open vragen stellen, en ten derde ook minder validatie vragen afvuren. Door het hogere bewustzijn is de accountmanager ook in staat om de relatie bewust te maken van een latente klantbehoefte. En mogelijk betreft de oplossingsrichting ook een nieuwe propositie voor het bedrijf op een hoger liggend volwassenheid niveau van de verkooporganisatie. Eerst dient er dan een concept verkocht te worden welke zich later in de stof manifesteert. Dit is allemaal onwennig voor de accountmanager, de salesmanager en het hele verkoopteam.

salestrainingen

 

 

Oplossing qua out of the box denken bij kwalificeren

Een assessment van de volwassenheid van de verkooporganisatie dient allereerst aan te tonen of het tijd is voor deze carte blanche voor de new business accountmanager. Doordat bij het kwalificeren het niet langer om vastomlijnde bestaande producten en diensten gaat, is dit in het begin onwennig. De kaders vanuit het sales managent zijn veranderd en de klantvraag staat veel meer centraal. Hoe kunnen we als bedrijf met al onze ervaring, brede expertise en bestaande componenten vanuit verschillende divisies binnen het bedrijf iets nieuws creëren voor deze potentiele klant? Maatwerk. Dan kan je een prospect door bundeling van krachten vanuit alle hoeken en gaten van het bedrijf zo goed mogelijk vooruithelpen om die grote impact te realiseren. Door het illustreren met praktijkvoorbeelden op de training versterken we de competentie “met andere ogen kijken.”

Resultaat van de salestraining

Met bestaande klanten is het lastiger om naar een hoger liggend volwassenheidsniveau te groeien. Bij new business gaat het vaak om met andere ogen te kijken naar de bedrijfsprocessen van een potentiele klant. Met een hoger bewustzijn zie je bijna altijd mogelijkheden. De pijplijn van de bewuste accountmanager zit dan ook vol met projecten welke een grote klantwaarde vertegenwoordigen voor de toekomst.

Deelname
Voorafgaande aan deze training dienen eerst de salestrainingen voor persoonlijke ontwikkeling gevolgd te worden Inlevingsvermogen, Zakelijk Instinct, Klanten Aantrekken, Doelstellingen Halen en Aanwezig Zijn met weinig woorden.

salestrainingen

 

 

Bio Salestrainer

Hans is een succesvolle ICT-new business developer. Tegelijkertijd auteur en spirituele leraar actief in meerdere Europese landen in Europa. De 5 trainingen voor persoonlijke ontwikkeling heeft hij aan meer dan 500 personen gegeven. Hij ging door vele traumatische ervaringen in zijn vroege kindertijd en leefde vele jaren in patronen welke hij niet bewust was. Hij volgde trainingen bij de beste leraren in de wereld op het gebied van Yoga, Heilige Geometrie, Boeddhisme en de Kabbalah.
Ook ontdekte hij dat hij in de new business sales met veel minder inspanning al heel snel succes had. Hoe kwam dat? Die sleutels voor succes wil hij jouw sales team aanreiken. Het zijn innerlijke sleutels welke de gunfactor bepalen.