Probleem
Inlevingsvermogen is cruciaal in commercieel functies. Tot nu toe is het credo verkopers mentale gesprekstechnieken leren om open vragen en validatie vragen te stellen. Dit pakt qua gunfactor bij de nieuwe generatie beslissers niet goed uit. Gesprekspartners hebben direct door dat de interesse voortkomt uit eigenbelang van de verkoper. Het komt over als een techniek.
In deze tijd willen prospects een gevoel ervaren op dezelfde golflengte met de verkoper te zitten. Een zakelijke hartverbinding ervaren. Hiervoor is eerst een mega krachtig inlevingsvermogen nodig!
Resultaat van de sales training
Een beter exponentieel sterker mega empathisch vermogen doordat je één bent met de wereld waarin we leven en omdat je stilstaat ten opzichte van de wereld waarin we leven. Vanuit innerlijke rust kan je beter met gesprekspartners verbinden dan vanuit onrust. De nieuwe generatie beslissers eist deze kwaliteit om opdrachten gegund te krijgen. De volwassenheid van de verkooporganisatie eist dit ook. De hogere niveaus eisen meer samenwerking met de klant. Deze competentie ontwikkelen is daarom van essentieel belang voor elke account manager.